!!من و کیش میشم!!

یا من کیش می شم؟

!!من و کیش میشم!!

یا من کیش می شم؟

رونمایی

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۰ ب.ظ

بالاخره کیش میش خانوم رضایت داد عکسشو بذارم. حالا نگین این که هیچیش پیدا نیست و یه دماغ و دوتا چشمه و کله قنده و اینا...

برای گذاشتن همین عکس کلی بحث داشتیم. گفت چرا میخوای عکس لباس تو خونه من رو بذاری!!!

من:ajab

گفتم عزیزم این که لباس تو خونه نیست، چادر مهمانی ه

خیلی وقت بود میخواستم بیام عکسشو بذارم ولی هیچ جوره رضایت نمی داد هردفعه حرفش می شد، صد جور ناز می کرد، منم گفتم به عنوان تنبیه دیگه وبلاگ رو به روز نمی کنم تاوقتی عکستو بذارم، اولاش می خندید می گفت اصلا برام مهم نیست، ولی بعدها دیدم کم کم نرم شد، آخه من یه چیزی میدونستم، اونم اینکه کیش میش جونم یه عالمه حرفای گنده گنده تو گلوش گیر کرده، نمیتونه از گفتنشون بگذره...

رونمایی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۴/۱۲
  • ۵۶۱ نمایش
  • من و کیش میشم

نظرات (۱۱)

هاااااااااااااااااااااااا! 
عجب کیش میش مقیدی!
خوشمان آمد! خوشمان آمد!
  • مامان پسرا
  • سلااام!
    مبارکه دوست کیش میش خانوم!
    منتظر شنیدن حرفاشون هستیم. 
  • مامان علیرضا
  • مبارک باشه
    سلــــــــــــــــــــــــــــام !!! مبارک باشه کیشکیش خانوم !
    اینج شکلک نمیشه گذاشت !!!!
    پاسخ:
    اوا! ببخشید که جواب ندادم
    شکلکها رو  به شیوه کپی پیست میشه گذاشت
    سلـــــــــــــــــــــــــــــــــــام بر خودت و روح نی نی آینده ت D:

    سلااااااام مبارک باشه
    ما گوشیم برای صحبتهای کیش میشانه
    سلام
    طاعاتتون قبول
    خیلییییییییییی کیش میش خانوم شما دوست داشتنی هستن.
    زودتر حرفاشون رو بذارین :)
    و کیش میش روزه ی سکوت میگیرد!
    سلام
    مبارکه
    من فکر میکنم کیش میش خانوم رو روزه بردتش :)
    قربونت نه آپ میکنی نه ازت خبری هست و نه کامنتامونو جواب میدی !!!!   :(
    ینی اینقد که این کیش میش بانو ناز داره اگه بلانسبت ما داشتیم.. در افق محومون میکردن؛ اونم به شیوه ی له له‏!‏ داغونه داغون‏!‏
    پاسخ:
    بلا نسبت....
    آغا کیش میش خانوم بیش از حد به صرفه جویی در برق معتقده. در حد روشن نکردن سیستم مگر در مواقع ضروری! مشکلی هست؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی