!!من و کیش میشم!!

یا من کیش می شم؟

!!من و کیش میشم!!

یا من کیش می شم؟

قهر و عکس

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۰۷ ق.ظ

دوست عزیزم قهر کرده، عکسشو داد ولی آخه چه عکسی! خودتون ببینین، یه عکس بی کیفیت بی رنگ و رو ، خودشم اون قدر دوره که حتی معلوم نیست نیمرخه یا تمام رخ، اصلا داره میره یا داره برمیگرده!!! برای اینکه بشه تشخیص داد کیش میش رو با دایره زرد مشخص کردم.

عکسو آورد گذاشت جلوم، بهش گفتم گل قشنگمgol، آخه این عکس زشتو چرا بذارم؟ میخای همه بدشون بیاد دیگه نیان بخونن؟ نذارم که بهتره.... گفت: قول دادی! همین دوکلمه رو گفت. قهر که میکنه کم حرف تر هم میشه

دیگه کاری از دستم برنمیاد اینم عکس:

یه طوری نشسته بود که نیمرخش رو ببینم، داشت یه کتاب میخوند. پرسیدم: حالا چرا قهر کردی؟ من که کار بدی نکردم، یه جوری با یه حالت سردی برگشت به سمتم، گفتم آخه عزیز من، من که هیچ کاری نکردم... گفت: همین دیگه، هیچ کار نمیکنی.... دوباره برگشت به سمت کتاب، دیگه هر چی حرف زدم باهام حرف نزد. خیلی دختر خوبیه ولی قهراش آدمو دیوونه میکنه.بد قهره!sad این جوری فایده نداره باید برم یه جوری دلشو نرم کنم ببینم از چی ناراحته. متوجه بشم میام براتون توضیح میدم.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۲/۲۰
  • ۳۳۰ نمایش
  • من و کیش میشم

نظرات (۴)

الآن این قضیه حقیقی هستش یا مجازی عایا؟؟؟!
آقا این کیش میش رو زودتر معرفی کنید خب!!!
اینجا چرا از اون علامتای گل و بلبل و بوس و اینا نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

پاسخ:
آره، نداره sad منم با کپی پیست انجامش میدم
اینم رونمایی، پست بعدو ببین
میشه بگید شما کیش میشید؟ ایشون کیه شما میشن؟
بالاخره شما کیش میشید یا ایشون؟
چجوری میشه که یه آدم کیش میش میشه؟
اصلن کیش میش چه مزه ایه؟
شما بیشتر کیش میش دوست دارید یا ایشون؟
آیا شما هم خانواده مویز نیستید؟ انگور چطور؟ با شما فامیل نیست؟
الان این عکسی که گذاشتید، از دوران کیش میشی هست یا دوران انگوری یا شایده هم دوران قوره ای؟
اینجور که بوش میاد کیش میش ها وقتی قهر میکنن از کیش میش هم کوچیکتر دیده میشن، شاید میرن تو دوران قبل از قوره گی!
ببخشید من قبلن شما رو جایی ندیدم؟
پاسخ:
راستش نمیدونم شما من رو جایی دیدین یا من  شما رو جایی دیدم یا نه!
من که هم خانواده مویز و انگور نیستم، ولی در مورد کیش میش نمی دونم، باید ازش بپرسم، احتمالش زیاده نه؟
نه، این عکسش تازه است، فقط کیفیت نداره
آخ دست رو دلم نذار، وقتی قهر میکنه با رفتاراش داغونم میکنه
بسی جالب هستید شما و کیش میشتان:D
پاسخ:
ممنونم زندگی عزیز، اگر شما همون زندگی با دغدغه های فرهنگی! هستین، پس من رو میشناسین، همونم که دوهفته پیش خیلی نزدیک بودم به شما و جیمیلامو جواب ندادی، بله!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی